Ajutor și Sfaturi
Cum pot aranja îngrijirea pentru mine, un membru al familiei sau un prieten?
Pentru a aranja o întâlnire în vederea discuției despre îngrijire și pentru a vizita Bătrâneți Însorite, te invităm să ne contactezi, sunându-ne pe numărul afișat pe site.
După ce primim solicitarea ta inițială prin telefon, te așteptăm la locație pentru a discuta în continuare detaliile.
Ce informații trebuie să furnizez atunci când fac o solicitare?
Când ne contactezi, îți vom solicita să ne oferi numele și orice informație relevantă despre tine sau despre persoana pentru care cauți îngrijire. Aceste informații ne vor ajuta să aflăm mai multe despre tine înainte de a organiza o vizită.
Ce se întâmplă în timpul vizitei la un cămin sau în cadrul unui apel pentru a discuta despre îngrijire?
Când vei vorbi cu directorul nostru, fie prin telefon, fie în persoană, vom discuta despre circumstanțele tale personale și despre modul în care îți putem oferi suportul necesar în cadrul căminului nostru.
Vom discuta despre tipurile de îngrijire disponibile, de la îngrijire rezidențială și medicală, la îngrijire pentru demență și îngrijire neurologică, pentru a identifica cea mai potrivită opțiune pentru nevoile tale specifice. De asemenea, vom aborda procesul de evaluare, costurile implicate și modalitățile individuale de finanțare.
Ce se întâmplă dacă decid că doresc să mă mut?
Dacă hotărăști că dorești să te muți sau sa aduci pe cineva drag la Bătrâneți Însorite, directorul nostru te va ghida prin pașii următori. Aceștia includ o evaluare detaliată pentru a înțelege nivelul de îngrijire necesar și capacitatea noastră de a răspunde acestor nevoi.
După finalizarea evaluării, vom discuta structura finală a costurilor. Ulterior, vom colabora cu tine pentru a completa evaluarea financiară și pentru a ne asigura că înțelegi angajamentele financiare, inclusiv necesitatea de a avea fonduri suficiente.
Odată ce toate detaliile sunt stabilite, vom discuta despre semnarea contractului și despre calendarul pentru a te muta în noul tău cămin.
Care sunt costurile pentru îngrijirea la Bătrâneți Însorite?
Fiecare cămin Bătrâneți Însorite are structuri tarifare specifice, pe care directorul nostru le va discuta cu tine și cu cei dragi atunci când soliciți informații despre îngrijire. Costurile variază în funcție de nevoile individuale de îngrijire și asistență medicală, de aceea este important să aflăm mai multe despre tine sau despre persoana pe care dorești să o cazezi la noi, pentru a-ți oferi o estimare corectă.
Costurile pot varia în funcție de nevoile de îngrijire. Mulți dintre rezidenți pot beneficia de finanțare suplimentară, cum ar fi indemnizațile de la stat. Directoarea noastră și asistentul nostru social au experiență în ghidarea familiilor prin aceste aranjamente.
Ce este inclus în taxa lunară?
La Bătrâneți Însorite, taxa lunară include:
- Centrală de incendiu cu senzori și avertizare sonoră
- Hidranți interiori pentru stingerea incendiilor
- Sistem de supraveghere video profesional
- Bucătărie proprie, dotată cu echipamente profesionale, cu toate avizele și autorizațiile cerute de lege
- Loc de servit masa, dotat cu mobilier și veselă de bună calitate
- Living spațios pentru socializare, dotat cu canapele, fotolii, TV LED,
- Terasă generoasă, deschisă, dotată cu mese, scaune și umbrele
- Spălătorie/calcatorie proprie
- Locuri de parcare
Ce costuri suplimentare pot apărea?
Costuri suplimentare pot include:
- Medicație necesară, eliberată pe bază de prescripție de către un medic specialist, atunci când este indicat, cu excepția celor care nu sunt acoperite de schema de compensare.
- Servicii de kinetoterapie.
Este necesar un depozit pentru a rezerva un loc la Bătrâneți Însorite?
Nu solicităm un depozit. Plățile se fac lunar prin debit direct, cu prima plată fiind calculată separat și plătită prin transfer bancar.
Vor crește taxele de îngrijire în timpul șederii mele sau a persoanei dragi mie?
La Bătrâneți Însorite, taxele de îngrijire sunt supuse revizuirilor anuale și ajustărilor de preț. În cazul în care costurile tale urmează să fie modificate, te vom informa în scris cu cel puțin 28 de zile înainte de orice schimbare.
Ce se întâmplă dacă nu mai pot acoperi costurile pentru îngrijire?
Dacă te confrunți cu dificultăți financiare după stabilirea unui plasament permanent, îți recomandăm să contactezi directorul căminului pentru a discuta soluții de sprijin.